THE NEW HAIR

Ja i får ikke kun et nyt hit idag, men også mit nye hår, som jeg er super glad for . Det er lidt atypisk for mig med en grydeklip, men det fungere sgu ret godt syntes jeg . Og så føler jeg mig ikke som alle andre der render rundt og er korthårede i siderne og permanentet på toppen . Ej det er selvfølgelig for sjov! Men hvad syntes i om min nye frits?

You’re not only getting a new hit today, but also a pic of my new hair . I really like it! It’s really atypical for me to have a bowl haircut, but i kinda love it, since it’s nothing like what everyone else has, and i can play a lot with . Love it! How do you guys like it?

bloglovin

Picture taken with Sony Alpha 550
7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “THE NEW HAIR

  1. mia

    du er lidt lækker ;)

  2. Super fedt! Men du har ret, der er lidt for mange frisure som er korte i siderne og permanentet i toppen.

  3. mia

    sagde mia på 12 år

  4. Klæder dig super godt.. Er maskulint på en afdæmpet måde.. Ser naturligt og velplejet ud.. I LOVE IT!!!
    Hilsen Stine

Skriv et svar

