SIMPLE

Ja jeg keder jer nok efterhånden lidt med denne her kappe, men jeg fandt ud af at den havde lommer inden i så man kan have armene inde i den, og så syntes jeg egentligt den ser ret cool ud når den er knappet . Det med lommerne er er ret rart, for så kan man rende rundt i sin egen lille kapsel, dog er det ikke så praktisk hvis man f.eks. falder ned af en trappe eller sådan noget . Det prøver jeg dog også at undgå!

Well you guys must be quite bored with this cape by now, but i found out it had pockets you could put your arms into and then i think it looks quite cool when it buttons . The pockets are pretty cool ‘cus it means I can walk around in my own little world. which actuall is quite practical if you fall down some stairs ore something like that, but I’m pretty much trying to avoid that!

bloglovin

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “SIMPLE

  1. “Dog er det ikke så praktisk hvis man falder ned af en trappe, eller sådan noget”. haha, hvor godt :)

    F
    http://thedifferencebetweenstyleandfashion.blogspot.com/

  2. ahh this cape is so cool! I want it, but I think it’s sold out :/

  3. In Copenhagen there’s still some left :)

  4. Arhhh jeg glemte at kigge efter den i H&M da jeg var i København i mandags :(
    Jeg kom selvfølgelig først i tanke om det da jeg sætter mig ind i bilen på vej hjem -,-

  5. maria

    Du skal bare løfte den venstre arm op over hovedet, helt strukket ud ;)

Skriv et svar

