PHOTODIARY: MALMÖ

Jeg har besluttet mig at begynde på noget nyt! Jeg vil lave fotodagbog når jeg laver nogle forskellige ting . I dag har jeg f.eks. været i Malmö med mandslingen, for at hygge, og der blev jeg blandt andet fascineret af gamle bygninger, prøvrummet, og tøjet i Weekday, og et springvand . Egnetligt meget random sammensætning, men i må bare endelig sige hvis i syntes det er komplet ligegyldigt, så skal jeg nemlig nok stoppe!

I’ve decided to do some photodiary from when I do some special things, like today when I wen’t to Sweden to have a day off with my BF .. In Malmö I got fascinated by their old buildings, the dressingroom in Weekday and the clothes aswell, and a fountain . Yeah i know, pretty random, but if you don’t like it please let me know, and I’ll promise to stop .

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
6 kommentarer

Filed under Photodiary

6 responses to “PHOTODIARY: MALMÖ

  1. Jeg synes det er en vildt god idé – det er altid godt med billeder!

  2. Smukke billeder! Nøj hvor jeg elsker den by. :)

  3. Charlotte B.

    Uff forsæt endelig! Det giver også lidt nyt til bloggen :)

  4. Natasja

    Det er en rigtig god idé, det ville jeg elske at se mere af.

  5. Julia

    Rigtig flotte billeder!
    god ide med photodiary! :)

  6. Magda

    Det er nogle superflotte billeder du har taget!
    Det er altid fedt med flere billeder, det giver mig mere lyst ti at læse det ;-)

Skriv et svar

