UGG AUSTRALIA

I Torsdags var jeg OGSÅ til UGG’s arrangement hvor de viste deres sommerkollektion frem, og generelt fortalte lidt om branded . Jeg har længe set UGG som et Paris Hilton brand, men efter at have læst nogle artikler om at de faktisk vinder mere og mere frem, i f.eks. Kina og Japan, er jeg egentligt blevet overbevist om at de er her for at blive . Derfor havde jeg blandt andet også fødderne nede i et par, som jeg simpelthen ikke kunne få ud igen . De er jo vildt behagelige at have på, og samtidigt syntes jeg egentligt nogle af dem er ret pæne . Dog er de mangefarvede lidt for voldsomme for mig, men jeg syntes nu alligevel det er meget sjovt man kan få dem i alle farver . De sorte med spænderne er mine favoritter! Surprise? Og så laver UGG også lidt mere normale sko, og wedges, dog vil jeg sige at hælen er LIDT for konet for min smag . Men okay jeg er jo også vant til Uffe og hendes 14-15 centimeter høje sko, så det er nok mit verdensbillde der er lidt fucked . Og så var Rochel fra Top Model der, for at skænke champagne til os! Det var meget sjovt lige at se hende i virkeligheden ..

I went to the UGG Australie event this Thursday to, and i say a lot of cute styles . The multi coloured ones are a bit to much for me, but i think it’s rather cool you can have UGGs in whatever color you’d like, oh and the blck ones are my favourites . Surprise? And UGG doesn’t only make teddy bear shoes, but also regular shoes, which to me, are a little to low . I mean I’m used to 14-15 centimeters of heels on my friend Uffe so i might be a lil’ retarded on that one . Well . I actually like UGG’s . A lot .

bloglovin

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “UGG AUSTRALIA

  1. Hun er nu smuk :)
    Og det samme er nogle af skoene :)

Skriv et svar

