VAGABOND SS11

Jeg nåede i torsdags også forbi pressevisningen af Vagabonds SS11-kollektion hvilken jeg rigtigt godt kunne lide . Jeg kan især godt lide at de har valgt at fortsætte den lækre hæl fra deres allerede så eftertragtede Nico sko . Især er jeg vild med modellen der kan snøres . Er 100% sikker på den bliver et forårshit! Og så syntes jeg også de havde nogle rigtigt fine herremodeller, jeg kunne især godt lide de blå!

Last Thursday i also made it by the showing of Vagabonds SS11 collection, which i really liked! I especially liked the laceups with the cool heel, made famous by the Nico style, Vagabond is really popular with right now . It’s a 100% hit this spring . Oh and there where some really cool mens models to, where I really liked to blue shoes . They’re SO cool .

bloglovin

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “VAGABOND SS11

  1. Den snørrestøvle der er altså lækker. Meget pænere end nico – den får folk til at se klumpfodet ud :)

  2. Trine

    De blå herresko er godt nok flotte!

  3. Aya

    very cool this season..!

Skriv et svar

