SICK WEDGES

Atlanta Weller Pony Boot – Ca 5700 kr

Jeg er jo lidt af en fan af skulpturelle sko, da jeg oftest sammenligner dem med kunstværker, og heri kan jeg nu tælle Atlanta Weller, der som kendetegn har hakket i wedgen’s hæl . Jeg er faktisk helt forelsket i de her sko, der virkelig appellere til mit øje, ja jeg ved ikke, men jeg syntes bare de er så kunstnerisk smukt udført at jeg ikke kan lade være med at vende tilbage til dem igen og igen! Disse er endda et af de mere subtile designs hun har lavet, for hun arbejder nelig også i koncepter, der kan ses på hendes hjemmside HER!

I’m a bit of a fan og sculpturel shoes, and these from Atlante Weller aren’t and exception . Here trademark, if you can call it that, is the chip in the wedge heal . I’m actually a bit inlove with these shoes, I don’t know what it is, but it must have somethin to do with the artisticness of them . Actually, these are in the more subtle end of what Atlanta usually design, ‘cus she also works in concepts which you can see on her website HERE!

bloglovin

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “SICK WEDGES

  1. Siv

    Så her forleden nogle af hendes sko. De er for vilde. Der er store “klodser”, runde “kurve” hos hende sætter fantasien ingen grænser! Det er for nice :)

    /Siv
    http://www.afashionchild.blogspot.com

Skriv et svar

