OUTFIT

Har i dag været ude og lege stor blogger, og få taget en masse forskellige billeder af mit outfit . Så ja, det er hvad jeg har på i dag . Og så skal jeg lige fortælle jer at jeg har lånt et kamera af Sony, som jeg skal teste i nogle måneder, hvilket disse billeder også er taget med, så jeg håber i tager godt i mod det . Det er blandt andet sådanne billeder som det her, jeg stræber efter at få meget mere af .

I’ve been playing huge blogger today and took a lot of pics of my outfit . And these are some of them, and this is what i wore today!And then I have to tell you that I’ve made a deal with Sony, where I am borrowing one of their cameras for a couple of months and these pics are obviously taken with that, so I hope you accept it well, ‘cus this means there’s gonna  a lot more of these coming!

Picture taken with a Sony Alpha 550
5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “OUTFIT

  1. Super lækre billeder, jeg kan især godt lide det i midten! :D


    http://www.silje10.blogspot.com

  2. S

    Du ser sgu lækker ud!!

  3. Lækkert. Bliv ved med dem :-)

  4. Frederikke

    Hold kæft, du er lækker. :-) og lækkert outfit, forresten. Gid der var nogle flere lignende, stilfulde fyre i Danmark..

    Frederikke
    http://thedifferencebetweenstyleandfashion.blogspot.com/

  5. kristian

    slip nu den telefon!

Skriv et svar

