FLORAL BOOT

Alexander McQueen Floral Leather Boot – 15000 kr

Jeg faldt lige over denne her super flotte støvle på NAP, og har egentligt ventet ret meget på at den kom, for det er jo en af de sidste designs Alexander McQueen efterlod sig! Jeg kan egentligt godt forstå hvis McQueen er ved at hænge jer ud af halsen, for jeg må indrømme jeg er ret obsessed . Men jeg skal nok stoppe nu . Altså med denne her . For den er .. og jeg tillader mig nu at bruge et ord som i bliver sindsyge over, men ja, det passer bare bedst, så beat me up hvis i hader mig for det .. BEYOND!!! Det her jo kunst!

Og undskyld jeg ikke har været så nærværende i dag, men jeg har haft lidt computertrouble og har nu hi-jacket mandslingens macbook! Håber dog i har tilbragt dagen med at nyde den nyeste udgivelse af WHITE ..

I just stumbled upon this SUPER fantastic boot at NAP, and I’ve actually been witing for it for quite some time now, ‘cus it is one of the last designs Alexander McQueen did before he died! Yeah, i understand if you’re almost dead because of my obsession with Alexander McQueen lately, ‘cus I’ll have to admit that I’m pretty obsessed with him, but I also promise that this will be my last post on him in a while . But this boot! It’s absolutely BEYOND . I mean it’s SO artisticly good, that I’m almost dying over it . This is ART!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “FLORAL BOOT

  1. Du behøver ikke stoppe med at blogge om Alexander McQueen!! Vi (i hvert fald jeg) elsker ham! Det er din blog, så blog om hvad du har lyst til ;)

  2. We <3 mcqueen!
    Men .. er det rigtigt, som du skriver på facebook, at du flytter til Paris?

  3. Don’t worry ;D
    Alexander Mcqueen er min favorite designer of ALLL TIMES!<3
    R.I.P.

  4. lis

    Formspring, please. don’t stop with shoes and him!!! Ever!!!

  5. Du må endelig ikke stoppe med at vise McQueen designs, de er jo evigt fantastiske!
    De her sko er absolut ingen undtagelse, det er jo et lille kunstværk i sig selv, det ville være killer at tage til fest i dem!

  6. Simone Ahrensberg

    ÅH, hvor er de dog smukke! Awh, hvor er det dog til at savle over… Åha, jeg drømmer videre.

  7. oh my god, de er for jo lækre! Ærgeligt at jeg ikke lige har 15000kr i baglommen :(

    Silje
    http://www.silje10.blogspot.com

Skriv et svar

