BURBERRY WINTER STORMS

I går røg der en lille pressemeddelse fra Burberry ind i min mailbox, om at de den 5. oktober lancerede en capsule collection kaldet “Winter Storms” . Normalt ville jeg bare kigge den igennem for at samle lidt inspiration, men jeg syntes simpelthen at denne her kollektion er SÅ meget mig, at jeg lige blev nødt til at dele de smukke kampagnebilleder med jer . Sort – tjek, hvidt – tjek, flotte cut – tjek, lækre detaljer – tjek . Altså helt ærligt, det er jo en kollektion der næsten er helt sort, det kan da ikke være andet en positivt? Jeg ved i hvert fald hvordan jeg noglelunde vil se ud til vinter!

Yesterday a press statement wen’t into my mailbox from Burberry, telling me that they launched a capsule collection called “Winter Storms” the 5th of october . Normally i would look it trough to gather some inspiration, but i really think this collection is so much me, that i had to share the pics from the campaign with you guys! I mean, black -check, white – check, amazing cuts – check, hot details – check! Honestly, a collection that’s almost all black, can’t be nothing but a good thing . I know how I am gonna look this winter!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “BURBERRY WINTER STORMS

  1. i really want…everything!!!

Skriv et svar

