NEW IN

Ja, som min Twitter afslørede i går, så havde jeg shoppet en lille smule, og det blev denne fantastiske kappe fra H&M Trend, til 699 ,- . Jeg er allerede helt død over den, den er simpelthen det rareste at have på . Dejlig med lidt ekstra varme, og så er den bor så flot også . Troede egentligt ikke at jeg kunne pull’e det der kappelook off, men det sys jeg egentligt funker meget godt, især sammen med læderbassen . GUF!

As my twitter revealed yesterday, I shopped a little, and this is what wen’t with me home! The super nice cape from H&M Trend .. I’ve already dyed over since it’s the nicest thing to wear, and it warms so much . I actually didn’t think i could pull of the cape look, but I think it works pretty well, especially with the leatherjacket . LOVE IT!

14 kommentarer

Filed under Mikkel

14 responses to “NEW IN

  1. Ninette

    det er sgu lækkert at se på

  2. Pierre

    Super lækkert med trench-looket ;)

  3. gustav

    elsker den der kappe tingest… fab

  4. Fab!!!
    Hvilken H&M har du købt den i om man må spørger?
    Og var der mange tilbage?

    Du styrer det der look Mikkel ;D

  5. Hvilken læderjakke er det du har på?

  6. S

    SIMPLY AMAZING ;)

  7. Emil

    I have no idea how I got here but this is like the coziest night-time-surfy-blog i have ever encountered
    Ill also say BEYOND about things from now on!!! Charming.

  8. Den er flot, men jeg tror aldrig, at jeg ville kunne bære den.
    Du gør det dog godt!

  9. A

    hej mikkel jeg vil også gerne vide hvor har du købt den, du kan virkelig pull´e den off!

  10. Emil: Welcome!

    Alle andre, tusinde tak, og den er købt i H&M Amagertorv, og da jeg tjekkede var der tre tilbage i Large . Amagertorv er den eneste der for Herre Trend i Danmark :)

  11. Nedern:(
    Er en moin lille small, so I bet that’s not gonna work out XD
    Vidste ikke det var en Herre kappe men må virkelig sige at du rocker den ;)

Skriv et svar

