OUTFIT

Her er hvad jeg havde på idag, min lange cardigan fra Monki, og mit gamle halstørklæde fra H&M som jeg fik gravet frem . Elskede hvordan det hele blafrede dejligt i vinden, og håber da også det sparkler lidt mere, for det er ikke en kombi jeg har haft på før . Forresten, så har jeg shoppet lidt i dag og det kan i jo få lov at se i morgen!

Here’s what I wore today, and i loved how it all waved in the wind .. I wore my long cardigan from Monki and my old scarf from H&M which I digged out from the closet . Btw, I’ve been shopping a little today and i can’t wait to show you guys tomorrow!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “OUTFIT

  1. Nanna C P

    Virkelig fint : )

  2. Pierre

    Dejligt at se at du er til de slimfit bukser lige som mig. Ved ikke hvad der er det specielle ved det slim, ser bare bedre ud. Men måske er det bare fordi det er en moderne pt?

  3. Pierre

    Lige et spørgsmål til bloggen:
    Personligt er jeg vild med når du poster billeder af dig selv, da det er herremode :)

    Ville være super sprødt hvis du også en gang i mellem ville poste billeder af herretøj, f.eks. fede sko du har fundet og har lyst til at dele.

    De venligste hilsner
    Pierre

  4. Pierre

    Nej, jeg trækker det i mig igen.
    Ingen skal bestemme hvad du poster! Det er 100 % op til dig. Vi kan jo bare finde et herresite og kikke på i stedet.

  5. Har gået i slimfit i 5 år, og det er simpelthen det jeg har det bedst i . Har forskellige bukser der er mere baggy som jeg ikke rigtigt kan lide at gå i . Det handler for mig meget om hvad jeg føler mig tilpas i .

    Og bloggen vil blive ved med at være som den er, da jeg ikke rigtigt er så meget inde i hvad der rør sig på herremodefronten, og jeg syntes egentligt at sites som style.dk klare det rigtigt godt ift. hvad jeg vil kunne gøre .

    Mvh

Skriv et svar

