COMMES DES GARCONS SS11

Jeg sad og flippede igennem den smukke monokromatiske kollektion, som Commes Des Garcons viste frem i går, og især disse tre looks tiltalte mig voldsomt . Det oversize look, de fantastiske trenchcoat-agtige undertoner og sidst men ikke mindst den lækre styling skaber bare en TOTAL Mikkel-kollektion . De her billeder bliver gemt som inspiration til min garderobe . It’s BEYOND .

I was flipping through the cool monochromatic collection, that Commes De Garcons showed yesterday, and these three looks got me good . The oversize, trenchcoat-ish elements are just to amazing, and the over-all styling makes for an entire Mikkel-collection! These images are gonna be inspiration for my wardrobe .. They’re BEYOND!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “COMMES DES GARCONS SS11

  1. anonym

    hold nu op….. ALT ER JO BEYOND I DIN VERDEN MAND!?

  2. ALT er ikke beyond, f.eks. er jeg ikke så stor fan af poleprikker, eller lever, og jeg kan heller ikke så godt lide gennemsigtige skjorter til mænd, og fisk smager altså heller ikke ligefrem BEYOND .

    Knus!

  3. You can really see, that matrix is the big inspiration for the lines next year…

    georgianawednesday.blogspot.com

    Kisses

  4. Cien

    Endelig nogen, der vovede at gøre dig opmærksom på det. Jeg tør jo næsten ikke bruge ordet “beyond” i mine engelsktimer længere, for jeg er ikke sikker på, om det kan klare mere (mis)brug.

  5. Jeg har altså lige kigget tilbage på indlæg og så voldsomt er det da heller ikke blevet brugt? Er dog ked af at i har det sådan ..

  6. ananas

    Haha, fantastisk svar Mikkel! Men du har brugt det lidt meget, men pyt…

Skriv et svar

