ABBEY LEE

Jeg ved ikke om jeg har vist jer hende her skønheden som lyshåret endnu, men det er jo beyond, hvor lækker hun er .. Helt ærligt så digger jeg det look så meget at jeg overvejer at få noget lyst farvet ind i mit hår på en eller anden måde næste gang jeg skal til frisøren .. Hvad syntes i?

I don’t remember if I’ve shown you Abbey as platinumblond before, but now i have, and GOD this picture is BEYOND .. I mean it shouldn’t be legal to look this amazing . She looks so die that I’m actually considering getting some blonde dyed into my hair the next time i go to the stylist . What do you guys think?

Pic: Studded Hearts
7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “ABBEY LEE

  1. Abb is the best *–* I love her

  2. det er gult…ikke pænt. kunne meget bedre lide hendes naturlige!

  3. abbey lee er for sej – men nej mikkel, ingen blond hårfavning – så hellere det røde du havde før, lols :D

    chocolateplane.blogspot.com
    chocolateplane.blogspot.com

  4. Christina

    Man lysner ikke sit hår om vinteren/efteråret!! Det hører sommeren til :P

  5. Kør den blonde stil ligesom denne lækre satan: http://www.2pm.dk/men/model/jonas_/cok_del/

  6. Julie Hinze

    I’m like in love with her.. Hun er så fræk, fin og waaay beyond..

  7. actually… i don’t like her at all ;)

Skriv et svar

