WHITE issue 2 COVER!

Så er det ved at være oppe ovre at jeg kan lade sløret falde for WHITE issue 2 . Og jeg må nok indrømme at det har taget ALT for lang tid at lave det . Jeg må også indrømme at det ikke er fordi det er en super deluxe udgave der kommer ud, men mere fordi jeg har været ramt lidt af det virkelige liv, og jeg syntes samtidigt at bloggen har været en god tidssluger . Alle dårlige undskyldninger til siden skal jeg nok love at oppe mig på WHITE fronten så i kan få det lidt oftere . Samtidigt håber jeg i tager godt imod det da det er noget jeg er super stolt af stadigvæk! Nåmen som overskriften nok siger rimeligt heftigt, så har i her forsiden til det næste issue af WHITE og det den ever så fantastiske Niklas Højlund der har skudt billede, Simon Shabaan der har stået for håret, Joy der har lavet make-uppen og mig der hår stået for stylingen . Og hov, ja så er det modellen Louise Elite der er på forsiden og samtidigt har skudt et spread til bladet . I love all of you guys!

Here’s the cover of the next issue of WHITE issue 2, which is my own Danish online fashion magazine . Hope you like it!

4 kommentarer

Filed under WHITE

4 responses to “WHITE issue 2 COVER!

  1. Char

    Ordet stunning falder mig bare ind med det samme, uff!

  2. Rigtig fin cover! Hvor kan man læse det henne? :)

  3. Jeg er ganske vist en pige… Men hun er fandme lækker! WOW

  4. Lækker lækker lækker forside! Godt gået – glæder mig til at bladre det igennem på min skærm :-)

Skriv et svar

