THE TWO OF US

Hvergang jeg er i lidt dårligt humør så ser jeg videon til denne her sang, og så jeg bliver jeg glad . Jeg syntes det er et helt fantastisk budskab Medina sender med denne her video . At kærlighed ikke kun er begrænset til heteroseksuelle, men også homoseksuelle, og ikke mindst at hun har homoseksuelle der udviser kærlighed i hendes video .. Jeg syntes det er en vigtig ting som mange mennesker godt kan glemme . At kærlighed basalt set bare er kærlighed . Ligemeget hvilken seksualitet .

Tryk på billedet for at høre sangen ..

Everytime I’m in a bad mood i watch the video of this song, called “Vi To” by Medina . I love that she has homosexual and heterosexual people showing love for eachother in her video, and I think it’s a thing that a lot of people often forget . That love is love, wether your gay or straight .

Press the picture to hear the song .

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, music

3 responses to “THE TWO OF US

  1. Enig.
    Kærlighed er kærlighed på tværs af køn. Jeg synes faktisk også, at det er ret positivt, at Danmark er et marked, hvor man kan tillade sig at vise mænd i et kærligt forhold på en mainstream-sang, uden at miste betydeligt mange tilhængere. Det gør, at jeg føler mig mere tryg i forhold til homofobi i Danmark. Tak, Medina.

  2. Christoffer

    det burde være et selvfølge

  3. Char

    En smuk sang og videoen siger jo sig selv – fantastisk.
    Og det gør det bare endnu bedre med budskabet.

Skriv et svar

