MARIA PALM

Jeg faldt lige over det her super lækre billede af Maria Palm på Stockholm Streetstyle, og jeg må være helt ærlig og sige at jeg længe har gået og prøvet at finde ud af hvordan jeg kunne få lavet et indlæg om hende . Hun er bundfantastisk, supersød og utroligt smuk . Og ja, så er hun ikke mindst en af de største danske modeller lige i øjeblikket . Jeg syntes i hvert fald at jeg ser hende overalt . Nårh ja, så kender jeg hende jo også .

I just found this super hot picture of Maria Palm on Stockholm Streetstyle, and I have to admit that I’ve been contemplating a post on her for a while . She’s so fantastic, super sweet and SO amazingly beautiful . Oh and yeah, she’s like the most used Danish model in Denmark right now, or at least I think so since she’s like on every cover every month . Oh and btw, I know her and i love her!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “MARIA PALM

  1. Man må i hvert fald give dig ret i at hun ser helt fantastisk ud!

  2. Christina

    Hold da kæft hun ser godt ud :) kunne godt bruge.. alt hendes tøj!!

  3. Hun er også virkelig smuk. Elsker hendes look!!!

  4. Dana

    Jeg kan se hvad du mener, men i forhold til Amanda Nørgaard synes jeg ikke Maria har noget at byde på.
    Jeg så nogle billeder af hende i…Cover, og må sige at hendes udtryk er et ens og kedeligt…Så hun er ikke just min favorit og tror ikke vi kommer til at se hende som fx vi ser Amanda.

  5. Jeg tror for mig så er Amanda Nørgaard og Maria Palm, så to forskellige looks, at jeg faktisk vil sige de har lige store chancer på det internationale plan . Udover det syntes jeg hendes looks, også med ansigtet var ret varierede i cover :)

Skriv et svar

