OUTFIT

Okay, i får lige et lille outfit-billede til, det her er fra idag hvor jeg havde helt sort på og så tog jeg hul på min leo-computertaske, som jeg syntes er ret sej! Og det bedste for mig at kombinere en så spraglet leo-sag med, må være et helt sort outfit, så her er noget i har set før . Dog lidt mere spicet op ..

Okay, here’s another outfit-pic, this is from today where i broke in my new leo computerbag . Which i really like . The best for me is to combine a very colourful thing with an entire black outfit .. Makes a subtle, but great combo . So here’s an outfit you’ve seen before, but in a more spicy way!

13 kommentarer

Filed under Mikkel

13 responses to “OUTFIT

  1. Pierre

    Cool outfit, du har styr på stilen.

    Måske en smule mørkt bag solbrillerne i det overskyede vejr, men hva’ faen. Man må lide lidt for stilen.

    De venligste hilsner
    Pierre

  2. det ser super lækkert ud Mikkel, jeg er helt vild med dit tørklæde, hvor er det, det er fra? :)

    http://www.silje10.blogspot.com

  3. mia

    hvor er den lille leo-sag fra??

  4. anso

    Hvor er det lækkert, virkelig fedt og inspirerende outfit. Også for en pige ;)

    Tjek min nystartede blog
    http://adisplay.blogspot.com

  5. Amalie

    So… Freaking… Awesome…

  6. Virkelig lækkert outfit, du ser godt ud! (:
    //Mille
    treschicforus.blogspot.com

  7. Anna

    Fedt nok, men er ret træt af de der converse. Skaf dig et par lækre skinstøvler eller boots? De andre ødelægger mange gange dine outfits (synes jeg). Det er ikke for at være neder (du skal ikke tage det personligt).
    Alt det bedste,
    Anna

  8. Anna: Jeg tager det ikke personligt, har to par skindstøvler herhjemme, problemet er dog at de begge to er gået i stykker, og da jeg som mange andre studerende er på SU lige i øjeblikket, har jeg ikke lige råd til at smide pengene efter at få dem lavet . Men lige så snart de er fikset må du meget gerne se dem i en masse outfits :)

  9. shut the front dor! hvor er den computertaske fra? den er insane!!! thihi

  10. Haha, elsker virkelig at du formår at gøre det fab at rende rundt i slidte converse (don’t diss the shoe, it’s perfect AND comfy) og med computeren under armen. Jeg føler mig altid lidt freaky fordi jeg ikke bare kan have den i en taske hehe (:

  11. you look fierce in black and black and black :-) and love the scarf.

  12. aya

    I think the green Converse are the cherry on top! Maybe a little unexpected

  13. Ey, hvor er det en fed taske til din computer!

Skriv et svar

