OUTFIT

I går trak jeg i det her afslappede look, hvor jeg både tog hul på min nye nøglekæde fra DANSK og tanktop fra A.O., som jeg btw nærmest lever i . Tror jeg vil have mig nogle flere af dem på et tidspunkt! Cardiganen er også fra DANSK og bukserne er fra gode gamle Cheap Monday . Jeg ville afprøve blåt og sort i et mix, og det syntes jeg egentligt ikke fungere så godt .. Desværre!

Yesterday i wore this relaxed look, where i used my new keyhanger from DANSK, and tanktop from A.O. .. The tanktop is simply amazing, and i almost live in it right now! Def need to get some more of those . The cardigan is from DANSK to, and i tried to combine the blue and black, but i actually don’t think it works .

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “OUTFIT

  1. Pierre

    Syntes ikke ligefrem den farvekombination ser forfærdelig ud til dig, den passer dig fint.

    Måske et par coverse i samme navyblå-farve som din cardigan vil give et mere homogent udtryk.

    Det er baret forslag/idé, men hvad ved jeg.

    De bedste hilsner
    Pierre

  2. Pierre

    BTW:
    Jeg kan anbefale sig filmen: “A single man”
    http://www.imdb.com/title/tt1315981/

    Meget flot film, hvor der er meget fokus på det metroseksuelle.
    Trailer kan ses her:

    De venligste hilsner
    Pierre

  3. Det ser ret vildt ud (altså vildt som i over-mega-najs) – er ret “vild” med det ;)

  4. Ninna

    virkelig fedt billede!

  5. jeg synes det ser helt fint ud, mikkel :)
    men som Pierre siger, kunne det være nice med en par converse i samme blå farve ;-)

    Silje
    http://www.silje10.blogspot.com

  6. Trine

    Jeg kan rigtig godt lide det. Det er ærgerligt at du ikke synes det fungerer, men man skal jo også have det godt i det man har på :)

Skriv et svar

