VERSACE SS11

En af de kollektioner der overraskende nok også har tiltrukket mig kraftigt er Versace’s meget farverige SS11 kollektion, der med sine cropped jakker, og ekstremt flotte bodycon-kjoler i alle verdens farver skiller sig ud, men stadig giver et meget klassisk udtryk . Især de stribede kjoler har jeg en eller andet blød kærlighed til . Den er lidt fantastisk denne kollektion . Jeg tror faktisk lidt det er det slanke bodycon-look der gør det, og jeg må da nok krybe til korset og indrømme at bodycon har været en af mine yndlingsting lige siden jeg opdagede Herve Leger sidste år . BA-NA-NAS!

One of the collections that suprisingly appealed to me in a big way was the colorful SS11-collection from Versace, which with it’s cropped jackets ´, hot bodycons in every imaginable color, stood out in a very classic way! Especially the striped bodycon-dresses had my hard racing! This collection is a little bit amazing .. I think it’s the slim bodycon-look that does it, ‘cus i have to admit that ever since i discovered Bodycon at Herve Leger last year I’ve been obsessed . BA-NA-NAS!

2 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration, News, trend

2 responses to “VERSACE SS11

  1. Det er virkelig en skøn kollektion, utroligt opmuntrende!
    Og det er forfriskende at høre om din kærlighed for farver også hehe (:

  2. B.

    wow, finally a Versace collection that doesn’t appear tacky. I’ve been waiting for that for years :D

Skriv et svar

