OUTFIT

Det er hvad jeg har på i dag!

Here’s what I’m wearing today!

14 kommentarer

Filed under Mikkel

14 responses to “OUTFIT

  1. Seriøst søde Mikkel, du ser for lækker ud!
    /Isabella

  2. Line

    Et lagen og Converse? Creative mind…. hahahaha, til grin….

  3. Jeg kan rigtig godt lide outfittet hvis du bare lige skærer skoene væk. Synes de falder lidt udenfor i forhold til resten.

  4. S

    Looking good ;) hæhæ

  5. Nanna C P

    Line: Hvorfor er det til grin at have stil?, Find hellere noget mere fornuftigt at bruge din fritid på end at lægge åndsvage kommentarer : )

    jeg synes det her outfit er for lækkert, specielt med tørklædet!

  6. Silje

    Jeg er enig med Nanna C P ;-)

    og, forresten, så synes jeg bestemt ikke du skal skære Conversene væk!!

  7. Fedt halstørklæde! Mht Converse, så fungerer de jo til alt! Men et par sorte støvler havde ikke været af vejen i det outfit der ;)

  8. Pierre

    Har et par fake wayfarer solbriller, og overvejer at købe et par Ray-Ban, skal snart ud og ville være dejligt med at par kvalitetssolbriller..

    Kan det betale sig at købe dem, eller er de allerede yt næste år? Gider næsten ikke bruge 1000kr på nogle solbriller som alligevel er mega kedelige næste år..

    Hvad siger i?

  9. Hvis du vil have dig et par Wayfarers så syntes jeg du skulle drible ud og købe dem, for basalt set er der ikke nogen andres mening end din egen der gælder om din stil, medmindre du lader andres meninger påvirke dig .

    Personligt kan jeg godt lide Wayfarers, og jeg syntes at de passer godt til mig ansigt og derfor vil jeg gå med dem herfra og til jul . Hvis du syntes Wayfarers er nice så slå dig løs, og forresten vil jeg lige sige at jeg syntes det er lidt sørgerligt du kører rundt i den samme mulje, som du hele tiden har gjort, for jeg sgu lidt ligeglad om du syntes jeg er en hipster eller ej, jeg har det sgu ret godt med at være den jeg er :)

    Hav en god aften!

  10. Hannah

    Hvor er det scarf fra? Det står jeg jo lige og mangler, Mikkel! By-the-way, Converse går man ikke helt galt i byen med! :)

  11. Pierre

    Hej igen Mikkel.

    Tak for den hurtige tilbagemelding.
    Syntes ikke ud er hipster, lagde bare videoen ind, da jeg syntes den var lidt sjov, og dette var et aktivt forum hvor den kunne blive debatteret.
    Den tanke jeg fik efter at have set videoen, var nemlig, at mange tror de klæder sig unikt (fordi de gerne vil skille sig ud), men alligevel kommer til at ligne andre i sidste ende.

    Ved ikke så meget om mode, er først lige begyndt at interessere mig en smule for det, men syntes da din stil er fed

    Måske er jeg selv hipster, med mine lidt stramme bukser nogle gange.. Ved det ikke.

    Ønsker også dig en god aften.
    De bedste hilsner
    Pierre

  12. Pierre

    Igen, vi spørger vel alle hinanden om råd, selvom du skriver at du gør som du har lyst til, og ikke tænker på hvad har siger/tænker om det du tager på.

    Noget jeg så bare undre mig over er at du på twitter poster følgende:
    “Is my leopard computerbag a no go?”

    Mvh.
    Pierre

  13. Tak til allesammen! Jeg er altså ret glad for conversene, men skal dog have fixet mine støvler meget snart!

    Hannah: Jeg har købt 3 meter stof i stof 2000 som jeg har slynget rundt om halsen . Stoffet hedder Annhagen :)

  14. Trine

    Shit, du er flot! Jeg elsker at dit tørklæde er så kæmpestort, måske skulle man skaffe sig ét.

Skriv et svar

