BURBERRY PRORSUM SS11

Christopher Bailey genskabte bikerjakken, og trenchcoaten i en fantastisk fusion af læder, nitter og lækre snit .. Som min twitter gav udtryk for på dagen for showet, døde jeg lettere meget over kollektionen, der var punket og classy på den helt perfekte måde . Burberry Prorsum har gjort det igen, og jeg overvejer allerede nu at begynde at spare op!

Christopher Bailey reinvented the bikerjacket and trenchcoat in an amazing fusion between leather, studs and gorgeous cuts .. As my twitter showed, the day of the show, i died of the collection which where punky and classy in the most perfect way . Burberry Prorsum has done it again, and i’m really thinking about starting saving up already!

4 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration, News, trend

4 responses to “BURBERRY PRORSUM SS11

  1. Lise

    Kan rigtig godt lide at de bruger pangfarvede accessories :) Alt er lige til at dø over, men elsker specielt bikerjakkerne :)

  2. Mikkel, min væææææn! Jeg har mere ros til dig! Har lige kigget lookbook’en fra DANSK igennem og du ser jo FANTASTISK ud! Synes virkelig det er nogle fine billeder.

    God weekend og hils min fan – hæhæhæ! ;)

  3. I absolutely adore Burberry since Christopher Baily has been at the realm! Also, the adding of the makeup line is brilliant! Beautiful subdued shades of kahki and ecru by this luxe designer are a must have right now!

  4. Hvor er det lækkert! Jeg er især vild med den første jakke!! Og så synes jeg, at det grønne bælte er en fed detalje :)

    -Silje
    http://www.silje0910.blogspot.com

Skriv et svar

