MONSOON SS11 DRESSES

Jeg var i dag forbi butiksåbningen af den nye Monsoon-butik til en muffin og et glas juice, og der fik jeg også lov til at kigge på nogle udvalgte styles fra SS11-kollektionen . Til at starte med skal det lige siges at den nye butik var rigtigt flot og hjyggelig, og samtidigt blev jeg lettere overrasket over nogle pieces i SS11-kollektionen . Især disse to kjoler syntes jeg var lækre, da de for mig giver et dejligt vintage-agtigt feel! Perfekte sommerkjoler til næste sommer!

I wen’t to the new Monsoon store in Copenhagen for a glass of juice and a muffin . And of course to see the new SS11 collection . I especially liked these two dresses from the collection which gives me a nice and vintage-y feel . Perfect summer dresses for next summer . Oh and btw, the store looked really good to!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “MONSOON SS11 DRESSES

  1. Den første er SÅ fin – wow!

  2. Jeg er så vild med den anden kjole, kæft de er fede!

  3. Nuijh jeg ville gerne lige hapse den nederste kjole med hjem til Skilles garderobe! Damn den er flot!! Ved du noget om priser? (:

Skriv et svar

