CHRISTMAS @ LOUIS VUITTON

Jeg har tilbragt min eftermiddag i et fantastisk univers, fyldt med makroner, champagne og ikke mindst fransk håndværk når det er bedst . Rammen var den franske ambassade og anledningen var fremvisningen af Louis Vuitton’s julekollektion . Jeg har glædet mig som et lille barn i en hel uge til at skulle se alle de lækre sager og jeg blev heller ikke skuffet . Temaet var nødeknækkeren og duften af gran og lyden af julemusik mødte mig ligeledes i døren da jeg trådte ind i de fantastiske lokaler på den franske ambassade . Jeg kan vel lige så godt indrømme at jeg vil have alle tingene og at jeg virkelig skulle holde hænderne i lommen for ikke at løbe med det hele . Især den lækre Artsy taske i pyton!

I’ve spent my afternoon in an amazing universe, filled with macarons, champagne and pure french craftmanship, when it’s best . The event itself was held at the amazing french embassy and the event was the showing of the Louis Vuitton christmas collection .. I’ve been looking forward to this as a little child, and i wasn’t dissapointed .. The theme was the nutcracker and the smell of christmas tree and the sound of christmas musik was what met me at the door . I must admit that I really have to keep myself in my skin not to run away with it all . Especially the Leopard Artsy!


6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “CHRISTMAS @ LOUIS VUITTON

  1. Ja, man har da altid lov til at drømme <3 Haha.

  2. mads

    der er sgu da vel ikke en “mand” der vil “løbe med det hele” ?
    det er pigeting!! hallooo

  3. Hvor ser det fantastisk ud….

  4. Pierre

    Er det bare mig.. Eller er vi mange her i DK der er hipsters..
    I virkeligheden er vi ikke særlig unikke, selvom vi alle gik rundt og troede det…

  5. Hej!

    Jeg har aldrig sagt at jeg var unik, har aldrig prøvet at skille mig specielt ud, jeg har bare talt ærligt om mine holdninger og meninger, og sidst men ikke mindst har jeg bare gået i det tøj jeg gerne vil gå i . Hvis det gør mig til en hipster, så ja, så er vi vel mange upersonlige hipsters .

    Mvh

Skriv et svar

