MARY KATRANTZOU SS11

En af de kollektioner der overraskende nok appellerede mest til mig indtil videre under London Fashion Week, er Mary Katrantzou, som er en græsk-født designer der nu har base i London .. Jeg er normalt ikke et mega farverigt menneske, men denne kollektion der er inspireret af italienske Fresco malerier er ikke til at komme udenom . De vibrerende farver, de strukturelle former, og lækre snit er allesammen med til at gøre kollektionen fantastisk! Ja jeg konvertere måske til farver her snart?! Gud forbyde det .

One of the collections that i surprisingly liked during London Fashion Week, is Mary Katrantzou,, which is a greek-born designer now based on London . I’m not usually a very colorfull person but this collection inspired by very colorful Italien fresco paintings really isn’t beatable .. The vibrant colors, structural shapes and amazing cuts are really what makes this collection amazing .. Maybe I’m converting to colors?! God forbid it ..

5 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration, News, trend

5 responses to “MARY KATRANTZOU SS11

  1. Rigtig dejligt at se lidt farver. Dog lagde jeg ikke så mærke til tøjet, jeg blev nemlig opslugt af makeuppen. Øjenskyggerne er nemlig så flotte – farverige i lyse farver, og masser af det! Sådan skal det være! (:

  2. Jeg er bare ved at dø af at kigge på deres øjenskygge..

  3. Hun kan noget med print i hvert fald :)

  4. disse kjoler er simpelthen så smukke og opfindsomme :-) jeg er helt forelsket i kjolen på billede nr. 2!

  5. love your blog…hope you can cone and visit mine
    love iole

Skriv et svar

