SERIOUSLY INLOVE

Rick Owens Shearling Jacket – ca 20000 kr

Okay, jeg er jo bare fashiondød i øjeblikket! Jeg elsker jo faktisk stort set alt i hele verdenen . Denne her Rick Owens jakke er også for sindsyg, seriøst BEYOND .. Jeg må have mig et arbejde eller et eller andet så jeg kan shoppe amok, for lige nu står det jo helt stille på denne her front ..

Okay, I’m seriously fashiondead right now . I mean I love about everything in the world right now, especially this Rick Owens jacket, it’s BEYOND .. I have to get a job or something ‘cus i need to go shopping . It’s like dead on that front right now .

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “SERIOUSLY INLOVE

  1. Guud, hvor ville jeg ønske at kunne hoppe i den jakke!! Kan du ikke prøve at finde en billig-udgave?

    Anyways, tjek mit dagensoutfit, det blev spottet – igen :)

    chocolateplane.blogspot.com / eller klik på “silje”

  2. Du har fantastisk smag! :D men det kan også ses på prisen. Men ja hvis man dog bare havde råd til det!

    http://sofieogchristine.blogspot.com/

  3. Oh. My. God!!
    Okay, så jeg fatter godt at shearling er the shit lige for tiden, at det så ikke er det hele der rent faktisk holder, det er en helt anden sag, men den jakke! I LOVE IT!! Den er jo vitterligt incarnationen af perfektion. Åh hvem der dog bare havde 20.000 der bare stod Rick Owens på …

Skriv et svar

