WANNA GO TO ACNE’S SS11-SHOW?

Så kan du komme det lige her, jeg skal nemlig selv se det, liiiige hjemme fra min stue du! Og jeg har tænkt mig at tweete mine meninger om kollektionen på min Twitter så hvis du vil se hvad jeg mener kan du jo følge med her . Og selve showet ser du lige HER!

Sidst men ikke mindst vil jeg bare høre om i syntes det er et godt eller dårligt initiativ, og om det er noget jeg skal gøre når Burberry Prorsum streamer deres show senere på ugen?

Then come with me, ‘cus I am watching the official live stream from the show, and I am gonna tweet about it on my Twitter, so that you can see my oppinions on the collection .. If you wanna see the show, then go right HERE, where it’s streamed .

Oh and btw, is livetweeting from the streamed shows a good or a bad idea? Do you wan’t me to do it with the Burberry Prorsum show to?

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “WANNA GO TO ACNE’S SS11-SHOW?

  1. Anna

    Jeg synes at det er en god ide og at du også bør gøre det med Burberry Prorsum.

  2. maria

    Hvor kan man se det? men super ide ellers.

Skriv et svar

