DREAM OUTFIT

Linda Farrow Luxe Snakeskin Sunnies, Acne Rita Shear Jacket, Topshop Unique Harness Tee, Acne Flex Cut Jeans, Camilla Skovgaard Bootie

Hvis jeg var en pige ville jeg ELSKE at tage det her outfit på idag, jeg har bare brug for noget vamset, stort og lækkert! OG skoene, bukserne og solbrillerne er bare for lækre til at leve uden . Men jeg er altså en dreng og jeg har i stedet en cardigan, en tee og et par jeans på . Booooring!

If i where a girl, I would love to wear this outfit today, i need something warm and cosy like that jacket! AND the shoes, pants, and sunglasses are just to amazing to function . To me this outfit is beyond .. But I’m a boy and today I am wearing a cardigan, tee and jeans . Booooring!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “DREAM OUTFIT

  1. Hvor er skoene og bukserne lækre! Dem ville jeg ikke have noget i mod, at have iført mig i morges (:

  2. F. Madsen

    Jeg er vild med jakken. Kalder på en konkurrence ;-)

  3. Haha, elsker forskellen mellem pige vs. dreng :D

  4. Jeg ville ikke have noget imod hvis det endte i mit klædeskab ;)

  5. Åh de Camilla Skovgaard.. Jeg elsker dem virkelig!! De er simpelthen så flotte.. Dumme begrænsede budget og alt for mange udgifter -.-‘

Skriv et svar

