THE HIGHWAY?

Acne Highway – 4495 ,-

Så er det endnu engang tid for jer derude at komme med jeres mening! Ja jeg ved ikke om i så småt kan fornemme det, men jeg er begyndt at arbejde lidt på at blive bedre på at svare på kommentare og hvorfor så ikke også starte en lille debat .. Om sko! Sagen er nemlig det at de her basser er landet i Acne’s webshop og de hedder Highway .. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg dør over dem eller om jeg dør på grund af dem . Jeg syntes de er fierce, men på en måde er de også lidt grimme . Det kan muligvis være fordi jeg ikke er så god til højskaftede støvler der samtidigt har wedge . Well . Hvad syntes i? er de for luksus eller er de highway trash?

Well, it’s time again for you guys to state your oppinion, and this time it’s about these Highway boots from legendary Acne .. Case is, that I don’t know if I’m dying over them or because of them . I think they’re fierce, but something about them makes me doubt, and I don’t know if it’s because I’ve never been a huge fan of high boots with wedge .. What do you guys think? Are they fash or highway trash?

26 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

26 responses to “THE HIGHWAY?

  1. K

    Ikke helt de pæneste, hvis du spørger mig..
    Men jeg tænkte på, om det ikke er irriterende, at du forelsker dig i alle de sko uden selv at kunne gå med dem ? ;)

  2. Det er da mega irriterende, men jeg har lært at leve med det! :)

  3. Fierce! dem, et par khaki bukser og en oversize sweater? trash på den fede måde!

  4. dåse

    Helt forfærdelige.. de manglede bare lige en lynlås, så man praktisk kunne lyne dem af i forhold til vejret – de minder mig ALT for meget om praktisk bukser med lynlås ved knæet og alt for mange lommer!

  5. Ja jeg synes de er frygtelig grimme. Er normalt på Acne-vognen men her står jeg sgu af :D

  6. Maria

    Åh, kunne lige forestille mig at de havde lavet hybria skoene i denne udgave: sort på snuden, og så i det brune ruskind som highway skoene har!

    I stedet kom acne op med dette…
    Forfærdeligt :D

  7. Det ligner en julepakkekalender muteret om til en sko.. Better luck next time, Acne! ;)

  8. Hanne

    Jeg elsker dem – synes de er fantastiske.. men kun de sorte.

  9. Too much of the good stuff!

  10. Ligesom Amalie Vilhelmine siger, synes jeg faktisk de kunne være fede med et par enkle bukser og en stor strik, men samtidig er der noget der siger mig at de ikke er lige min smag..

  11. jeg synes de er ækle… altså det er cool at de “tør” at lave så vilde sko.. men jeg er sgu ikk så vild med dem. sys det ligner at de er handicappede :)

  12. Ditte

    De er forfærdelig grimme. Undskyld, men det bliver for meget for mig. Dog praktisk, hvis man mangler lommer i sit tøj……. Ville aldrig invistere i nogle som dem!

  13. Sara

    Jeg synes de er helt fantastiske.. Hvis jeg var rig, havde jeg bestilt dem med det samme! ;-)

  14. Det er sådan et par sko, hvor folk kunne finde på at sige “guuuuud de er flotte!” blot fordi det er Acne… Jeg må stå på vognen, der skriger “AD! FØJ!”, sorry ;-)

  15. I’m not hating, but I’m not loving either. On the right person though…..fierce as hell. Everyone else? Noooooot so much ;) xo E.

  16. Ninette

    Jeg er (heller) ikke fan af højskaftede støvler som samtidig er wedges!
    Jeg synes disse er for posede/klumpede.
    Der er sikkert nogle der vil kunne bære dem og se toplækre ud i dem, men det tror jeg bestemt ikke, at der er særlig mange der kan :-) Synes ikke de er fantastiske…

  17. Sol

    Du siger, at de er “lidt” grimme. De er TUDEgrimme, om jeg må rette dig! :D

    xoxo

  18. Helene Vang

    Minder mig på en eller anden måde om de der Moon Boots?
    NEJ tak Acne ;)

  19. I er godtnok enige hva! Nåmen så ved vi da at de ikke er et udbredt hit :P

  20. TRASH! hvor er de grimme hehe, synes ikke lange støvler også skal være brede, og de lommer der? nej nej nej..
    Det virker som om de er løbet tør for ideer og så bare lige har bundet nogle store tendenser sammen – kilehæle, lommer og længden. Æv Acne ;)

  21. Anine

    Gud hvor er de grimme.. Man forventer lidt mere af Acne, det må da være en misser. Kan godt se dem for mig med et par stramme løse bukser og en oversized sweater, men det ville stadig ikke fungere helt. Og helt ærligt, et par sko man kun kan bruge til et outfit.. Helt klart on go!

  22. Christina

    Jeg tror det der er problemet er at de er brune OG sorte. Hvis de var brune nederst også ville det hjælpe.

  23. Josefine

    Kan tilslutte mig af skaren der synes de er grimme!
    Atacomaerne var fierce, men for at være helt ærlig er der ikke særlig mange af deres sko fra AW’10, som jeg er vild med..

  24. selve hælen er mega fed, very Acne, men hele pointen de der poser op ad benet? Nej, jeg forstår det bare ikke.. Bryder mig virkelig ikke om dem..

  25. sofie madsen

    jeg synes de skal være sorte. så ville de være super fede! :)

  26. stina

    Elsker dem i sort…..

Skriv et svar

