RODARTE SS11

Rodarte er altid et show jeg venter på i både spænding og frygt . Frygt for at det kommer til at være frygteligt, men spændt fordi det altid ender med at være fantastisk! Denne gang er ingen ændring, og da kollektionen der er inspireret af de Californiske Redwoods, og generelt hele området heromkring, strømmede ud på nettet var der ikke andet end begejstring i kroppen på mig . Mulleavy-søstrene har samlet tusinde forskellige inspirationskilder i en out of control kollektion, der skriger Susie Stylebubble! Jeg er inlove, især med de fantastiske blå mingvase-prints, og de smukke læder pieces med pressede blomster i! De er til at dø for .

Oh btw! Skoene? Jeg mener de er jo on another level ..

Rodarte is a show i always wait for in fear and excitement! Fear for the collection to be dreadful, but excited that it’s gonna turn out amazing, and it always does! This time was no excuse and when the collection, inspired by the Californian Redwoods and the entire area in general, hit the internet i couldn’t help but to feel amazed! The Mulleavy-sister had gathered a thousand inspiration-sources into one cohesive and out of control collection, that almost screams Susie Stylebubble! I’m inlove especially with the blue ming-vase prints and the amazing leather pieces with flowers pressed into them. They’re to die for!

Oh btw! The shoes? They’re like on another level ..

6 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration, News, trend

6 responses to “RODARTE SS11

  1. lis

    OOOOH! Hey, vil lige høre om du svarer på alt inde på formspring? (:

  2. Årh lææækre sko. Mange spændende idéer!

  3. Jeg har opdaget at min iPhone ikke har uploadet svarene så jeg skal have gjort det hurtigst muligt, men umiddelbart ja, så svare jeg på alt, jeg forbeholder mig dog retten til ikke at svare på noget hvisj eg syntes det er for personligt .

  4. lis

    Det er helt forståeligt! (:

  5. og detaljerne, sad godt selv og måbede over kollektionen i dag.. den er beyond

  6. Skoene er bare for meget men på den fede måde…! Det vil passe perfekt til et afdæmpet look!

Skriv et svar

