SIMPLE

Well, jeg fik en besked om at jeg hele tiden havde det samme på, og det kan vi jo ikke have, så her har i noget simpelt og kedeligt! Noget så simpelt som en hvid tee og en sort skjorte, jeps, det var hvad det kunne blive til. Men i det mindste er det ikke det samme som altid, bevares!

Well, i got a comment that I was always wearing the same things, and that’s not good is it, so here’s a simpel and boring outfit. A simpel white tee and a black shirt is what it could be, so here it is, but at least it isn’t the same as always!

12 kommentarer

Filed under Mikkel

12 responses to “SIMPLE

  1. Emma

    Haha søde søde Mikkel :)
    Du ser godt ud (også) i dette tøj

  2. lis

    Du ser nu godt ud i alting!

  3. lis

    Du ser godt ud i alt!

  4. lis

    Haha, skal jeg skrive det en gang til, eller har i forstået det? (;

  5. Jeg har forstået det ;) tak!

  6. Anyways, det ser stadig godt ud på dig (:
    Hvis jeg var dreng, ville jeg ligne dig..

  7. Sofie

    Din stil er så cool, uanset hvad du har på! :-)

  8. Simpelt, men et helt fantastisk sæt (:

  9. Helene Vang

    Smukt , unge herre :)

  10. Fresch outfit, gillar din blogg!

  11. Amalie

    Du er skuda for lækker! :-)

Skriv et svar

