ANDREA

Jeg spottede Andrea henne på Anywho‘s blog, da hun sammen med min gode veninde Maria, er i New York på arbejde. Altså hvis man kan kalde modeshows og cocktailparties for arbejde! Nå men Andrea har ikke kun nogle flotte stænger men også et flot outfit med kjole fra Spon Diogo, armbånd fra Bjørg, Vintage clutch og sko fra Marni. Hvis jeg var en pige ville jeg være Andrea!

I spotted Andrea at Anywho‘s blog, because she with my good friend Maria, is in New York on work. If you can call fashionshows and events work! Well Andrea doesn’t only have some beautiful legs, she’s also wearing an amazing outfit with a dress from Spon Diogo, bracelet from Bjørg, a Vintage clutch, and shoes from Marni. If i was a girl I would wan’t to be Andrea!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “ANDREA

  1. Er det bare mig eller er det billede vildt sløret? :)

  2. Hvor er hun flot – jeg vil også se så flot ud! (:
    Og nøj, hvor er det et magisk billede.

  3. Liv

    Misundelse :) Hun er da bare skøn!

Skriv et svar

