MY DESIGN

Jeg designede den her t-shirt til Mathias, fordi han havde fødselsdag i går og han derfor skulle have noget specielt af Uffe og jeg. Det er faktisk også Uffe’s design for det er nemlig hende der har fundet på teksten, som samtidigt er blevet vores motto. “You’re a model, get some real problems!”

I designed this t-shirt for Mathias, because yesterday was his birthday, and Uffe and I wanted to give him something special. It’s actually Uffe’s design to, ‘cus the text is something she made up and it’s kinda become our motto. “You’re a model, get some real problems!”

15 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

15 responses to “MY DESIGN

  1. Frederikke

    Omg, i love it!

  2. jaja

    Det hedder Uffe og mig.
    Ej undskyld. Den er fed. Men det hedder stadig Uffe og mig.

  3. Nej, det hedder Uffe og Jeg .

  4. lis

    Det hedder Uffe of mig. Prøv at fjern ‘Uffe’ og se om det er mig eller jeg der passer ind. Okay, helt ligemeget hvad det hedder, for det er da en ultrafed t-shirt!

  5. oh, my bad .. well, man forstår pointen ikke? :)

    Tak fordi i syntes den er fed!

  6. Amalie

    Er det Mathias Kolstrup fra Dúné, som fik den? (kæmpe fan)

  7. lis

    Jo, selvfølgelig forstår man da pointen!(;

  8. Josefine

    Vil du ikke lave en tank til mig med samme statement?? Pleeease ;-)

  9. Helene

    Det hedder Uffe og jeg. Usakrev høfligheds regel. Der er ingen dybere sproglov bag denne sætning.

  10. Helene

    *uskreven

    + fed gave

  11. Helene: Tak! Men jeg er altså lidt forvirret nu? :)

  12. lis

    Det er fuldkommen ligemeget hvad det hedder, Mikkel! (:

  13. hehe, det hedder ‘uffe og jeg’ – Du har helt ret Mikkel :) Man kan ikke bruge tricket med at flytte ‘uffe’ og se om det så gir mening…
    Men anyways(det kan man reelt ikke skrive, fordi det hedder anyway, men hey, skal vi ikke bare holde os til mode og droppe det der spelling-crap?! ;)) , det jeg egentlig bare ville sige var; fed T!

Skriv et svar

