STOCKHOLM STREETSTYLE

En af mine søde læsere, Kathrine K, fortalte mig den glædelige nyhed at jeg var på Stockholm Streetstyle med et billede der var blevet taget af mig under CFW . Jeg elsker streetstyle-konceptet, så jeg syntes det var super fedt at blive “streetstylet” af såda nen gigantisk blog . Syntes i jeg klare det godt?

One of my sweet readers, Kathrine K, told me that a picture i got taken during Copenhagen Fashion Week was up on Stockholm Streetstyle and I’m so psyked ‘cus i really like the whole streetstyle concept and it’s a total honor to be “streetstyled” by such a gigantic blog . Do you think I am doing it well?

11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “STOCKHOLM STREETSTYLE

  1. Emma

    Du klarer det pisse godt :)

  2. Klarer det über godt!
    Jeg fatter bare ikke helt hvordan folk kan blive overrasket af at være på sådan et sted, når de jo må have haft taget et billede på et tidspunkt?

  3. Ditte Maria

    Du klarer det så godt!

  4. lis

    Ja,. du klarer det da godt! Men… Du har jo bare et par converse, et par jeans, en skjorte og en jakke på…

  5. signe

    Jeg synes altid du har det samme tøj på!

  6. Det fordi jeg ikke har noget trendy tøj!

  7. lis

    (Fra samme Lis som længere oppe)
    Men du ser godt ud alligevel ingen tvivl om det!

  8. Ja! Nice billede, cool attityde!

  9. Det er lækkert at se dig så afslappet og dressed-down mens du nyder din smøg. Det er som om du bevarer roen, selvom du fiser rundt til en masse modeshows og opdaterer din blog. Elsker det.

Skriv et svar

