I TAKE IT BACK

Jeg tweetede for et stykke tid siden at jeg aldrig nogle sinde ville syntes et helt hvidt outfit ville være pænt . Det må jeg nok trække I mig igen for det her outfit fra Michael Kors AW10 er FANTASTISK . Volumen, det stilrene, ja stort set det hele er perfekt . Men ville det fungere I virkeligheden?

I tweeted a while back that I would never like a all white outfit . Well I take it back . This outfit is from Michael Kors AW10 is purely amazing . The cleanness, the volume and the pure simplicity in the outfit os so perfect . But would it work in reality?

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “I TAKE IT BACK

  1. Sikke et fantastisk outfit! Må det på mystisk vis lande i mit klædeskab i nat :)

  2. Jeg ville ikke kunne holde det hvidt i mere end 2 min. så hos mig fungere det vidst kun i tankerne.. Måske ville jeg kunne styre mig, hvis det kun var sweateren – DEN er godt nok lækker!

Skriv et svar

