NEW COLOR LOVES

H&M Blazer, Alexander Wang Bag, Monki Cardigan & Nicole Brundager Shoes

Jeg er SIMPELTHEN gået hen og blevet vild med både bordeaux og karrygul . Jeg ved godt det er lidt mærkeligt, når man tænker på at jeg er totalt sort/hvid fortaler, men jeg tror faktisk jeg smutte ind og prøve den her blazer i H&M når den kommer snart . Altså . Det kan jo være den sidder pænt? Og ikke nok med at farver er nice hver for sig, så tror jeg egentligt også at de kunne fungere utroligt godt sammen!

I must admit that both bordeaux and curry is getting on me, and closing in to become my serious favourite colours right now . I know, it’s seriously weird, thinking about how much i love black and white, but they’re just sooooo pretty . I actually think I am gonna try the blazer in H&M when it hits stores in a short time . You know, maybe it’ll look good!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “NEW COLOR LOVES

  1. I loved the blazer *–*

  2. Cathrine

    Ja, jeg var også skeptisk over for den sennepsgule efterårsfarve i starten, men nu må jeg erkende, at jeg er blevet temmelig vild med den – efter at have set forskellige styles i samme farve. Er helt vild med Rocco’en fra AW!

  3. Må jeg spørge om du går i pigetøj? For blev lidt forvirret når nu du er en fyr der blogger, og det så er om pigetøj?

    Håber det er okay jeg spørger :)

  4. Hvor er blazeren dog fantastisk!
    Jeg håber, at vi kommer til at se meget mere til disse farver til efteråret.
    Til sidst vil jeg sige, at du altså virkelig bare formår at finde de skønneste items. Er tosset med din stil :)

Skriv et svar

