CHOK

Bedst som man sidder her i bedste sendetid, så får man et chok, forbi man tror at Sandra har været syg i hovedet og har købt shearlingbasserne fra Burberry Prorsum . Jeg mener, så var jeg sgu blevet nødt til at slå hende ihjel, for de er MINE, men så var det bare nogle kopier fra River Island .. Men hold op hvor er det her bare et Mikkel outfit .. Meget et Mikkel outfit!

Best as you wake up and smell the roses, you get the biggest chok ever, because you see these hot booties on Sandra, and you think that she’s crazy and has bought the Burberry Prorsum shearling babes, but then you see they’re from River Island .. I mean those boots hare MINE and i would have to kill her if she’d bought them . But seriously . How much a Mikkel outfit is this? SO MUCH!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “CHOK

  1. Ida

    jeg har længe spekuleret over hvilket land sandra der kommer fra – ved du det?

  2. Fine knock offs ellers! :)

    C

  3. Laura

    Ida – jeg mener at hun kommer fra Findland men bor i London :)

  4. Hehe… Nope Mikkel de er MINE, sidder og klapper dem as we speak ;)

  5. Jeg kan fortælle at new look har nogle der ligner ret godt her:

    http://www.newlook.com/shop/womens/boots/buckle-boot_202590424

    Omend de ikke ligner fuldstændig, så koster de altså kun 35£!

    wemaketherules.wordpress.com

  6. Ann-SophieC

    Emily Salomon har tilgengæld købt the real deal! Så sejt!

Skriv et svar

