MY NEW BABY

Her forleden dag fik jeg hentet min nye baby på posthuset, og jeg kan love jer for at jeg er begejstret for den, og ikke nok med den er god for mig, så kommer den også jer til gode, da den jo kan optage i HD og kan tage højopløsningsbilleder! I LOVE IT!

The other day I picked this up at the postal office, and I promise you that I am already to happy to function . I mean this is not only a good thing for me, but also for you guys, ‘cause this baby records video in HD and takes highres pics, so now i can make quality posts on the go! I LOVE IT .

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “MY NEW BABY

  1. Snyyd!! Jeg venter stadig på at jeg kan komme på ventelisten i Hong Kong – lorte kinesisk mobilselvskab der har patent på iphonen.
    Btw, genialt billede :D

    chocolateplane.blogspot.com – jeg er ny ;)

  2. Jeg vil også have en :D
    Tillykke med din i hvert fald :)

    Michelle

Skriv et svar

