THE REASON I’M AWAY TODAY

Is that it’s my two year anniversary with my BF!

11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “THE REASON I’M AWAY TODAY

  1. ååååårh.. congrats!

  2. Nanna C P

    Tillykke forsøren da! :)

  3. Ih, tillykke til jer!!

  4. Hvor dejligt, tillykke :)

  5. ih, det fik mig til at smile :-) tillykke med det!

  6. Holmberg

    billede af mandslingen !!!

  7. Tak allesammen hvor er i søde!

    Oh og btw Holmberg .. No pic ;)

  8. Sol

    tusind gange tillykke :D :D det er så dejligt at høre om :) i virker så søde sammen. selvom vi aldrig har set ham, haha.

  9. Juanita

    Er det fordi din kæreste endnu ikke er sprunget ud af skabet, at vi ikke må se ham? :) Ellers virker det da temmelig underligt.

  10. Juanita: Nix det er ikke den grund, det handler simpelt og enkelt om at der er en lille smule af mit liv jeg gerne vil have er mit liv :) Jeg ved godt at jeg deler noget af mit liv med jer på bloggen, men noget vil jeg også gerne have for mig selv . F.eks. Mandslingen . Jeg ved godt at jeg har valgt at nævne ham flere gange, men som du kan se har han også været en del af mit liv i et godt stykke tid efterhånden og derfor er det mærkeligt for mig ikke at nævne ham, når jeg har lavet noget sammen med ham .

    Håber du forstår .

    Mvh

Skriv et svar

