EMILY DIDONATO FOR NUMERÓ

Det her er ikke noget jeg normalt gør, men det her editorial er nok det editorial jeg har været mest vild med ever .. Jeg så det første gang i Paris i mit franske Numeró, og jeg har kigget på det mange gange efter .. De sorte farver blandet med de lækre teksture, er helt klart mig . Ja det skriger jo egentligt Mikkel .

I don’t usually show editorials, but this editorial is probably the editorial that I’ve liked the most ever .. I saw it the first time when i was in Paris and bought the August issue og french Numeró . I must say that the black mixed with the amazing textures is just plain me .

2 kommentarer

Filed under Editorial, fashion

2 responses to “EMILY DIDONATO FOR NUMERÓ

  1. Virkelig fed fotoserie!

  2. Amalie

    Stunning photos!

Skriv et svar

