SUNNIES

Selvom det er efterår så er der ingen tvivl om at det stadig er hundrede procent lovligt at have solbriller på .. Faktisk har jeg lidt en Taylor-mani med at have solbriller på hele tiden .. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes bare det er rarere . Derfor vil jeg også lige vise jer de her super lækre sunnies jeg har lånt til photoshoot på tirsdag . De er fra henholdsvis Gucci, Giorgio Armani, Marc by Marc Jacobs og Valentino . Jeg er faktisk mest fan af Valentino-basserne og Marc by Marcs’ne ..

Og det bedste er . Jeg ved LIGE hvordan Valentinoerne skal styles!

I have borrowed these sunnies for a shoot i am styling tuesday, and i seriously love them . They’re from Gucci, Giorgio Armani, Marc by Marc Jacobs, and Valentino . The Marc’s and the Valentino’s are especially my favourites . And the good thing is, i know EXACTLY how to style the Valentinos!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, WHITE

Skriv et svar

