LOUIS IN MY HOME

Well .. Jeg har været ude og hente tøj til et shoot jeg skal style på tirsdag til WHITE, og der har jeg fået lov at låne en masse fantastiske ting . Blandt andet den her super seje taske fra Louis Vuitton, som jeg under alle omstændigheder får svært ved at aflevere tilbage igen . Sådan helt ærligt, syntes jeg nok det er den sejeste taske ever . Så den står pænt på komoden og kigger på mig . Hej lækre Louis!

I’ve been pulling clothes for a shoot I am gonna style this tuesday, and this little Louis Vuitton bag was one of the things i pulled home with me . Tbh, i must say i am gonna have a little bit of a problem returning this one . I mean how cool is it? I love it already and I SO wanna keep it, but for now it has a spot on my dresser looking at me as it loves me . Hi little Louis!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

One response to “LOUIS IN MY HOME

  1. HALLØJ. hvad er prisen? :D

Skriv et svar

