HOW I LOOKED DURING CFW

Jeg fandt lige det her billede som jeg var blevet tagget på på Facebook .. Det er fra The Recap, og er taget på et hemmeligt tidspunkt . Ja jeg vidste i hvert fald ikke at det blev taget, og jeg havde heller ikke rigtigt regnet med det, men jeg er åbenbart blevet sådan en man spotter . Sjovt! Oh, og som i kan se så er jeg træt, har morgenhår og ser lidt afslappet ud i tøjet .. Ikke så glam-fash som jeg plejer!

I just wanted to show you this picture i got tagged in on Facebook . It’s from The Recap and was taken at a secret time, by a secret person . Or I didn’t notice it anyways . But as you can see my look during fashionweek was tired, hungover, bedhair and clothes that isn’t any special . But it was casual and nice .

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “HOW I LOOKED DURING CFW

  1. Rikke

    Jeg elsker det billede af dig, Kia har lagt ud fra h&m home eventet. Så fedt!

Skriv et svar

