PINSTRIBE SUNGLASSES

Nu vi er ved Alexander Wang FW10-kollektionen kan jeg ikke lade være med lige at promote de her solbriller også, som jeg syntes er ret geniale . De er store, de er stofbeklædte og så er de bare mega business-y med det der pinstribe-stof de er lavet i . Jeg dåner personligt for dem, og det der med at det er efterår, har da intet at gøre med om man har solbriller på? Altså jeg har altid mine solbriller på . Og jeg ønsker mig dem her ja, jeg gør .

Ja, det er måske ikke det nemmeste at se her, men du kan jo kigge lidt nærmere på den grå version på Opening Ceremony HER!

I think it’s pretty obvious the Alexander Wang’s AW10-collection is one of my favourite collections in AW .. I especially like the accessories which to me has the most detail, like these big sunglasses with fabric on them . It gives them a special soft look, mixed with a business-y feel from the pinstribes . I know the pintribes aren’t obvious in this picture but you can check the grey version out on Opening Ceremony HERE!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

