H&M HOME OPENING

Jeg har, ligesom mange andre bloggere været til H&M Home’s forretningsåbning i går, og da jeg vidste der ville komme mange bloggere valgte jeg bevidst ikke at tage billeder . I stedet har jeg lavet den her video, så i kan fange lidt af stemningen, lidt af forretningen, og se de fashionable mennesker der var mødt op . Videoen er tilgængelig, og bedst i HD, så jeg foreslår i ændre indstilling så den spiller i HD, for af en eller anden grund er WordPress ikke så samarbejdsvillig og nægter derfor at have det som preset!

Og forresten havde jeg Mandslingen med, og han er også med i videoen, så måske i kan gætte hvem han er?

I, as a lot of other bloggers, went to the H&M Home store opening in Copenhagen yesterday, and because i knew there would be a lot of bloggers I didn’t take any pictures but I instead made this little video to give you some an idea of the mood and the people who showed up! The video can be played in HD, but WordPress is killing me and won’t allow me to use HD as a preset so you have to change that for yourself, which I have to force you to do because it really gives the best quality .

BF wen’t with me btw and he’s in the video to, so maybe you guys can spot him?

8 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

8 responses to “H&M HOME OPENING

  1. Marianne

    The cute blonde??? :-)

  2. Ej, hvor fint det du har fået lavet Mikkel! Virkelig god idé :)

  3. anso

    SÅ FED IDÉ :)

  4. Ham med denimskjorten og læderjakken tilsidst der drikker champagne? :)

  5. Rigtig god idé med en video, Mikkel :)

  6. Stinne

    Jeg er vild med stemningsvideoen. Hvilken kunstner står bag baggrundsmusikken? Det lyder jo rigtig godt!

  7. Jeg tror altså at det er ham den blonde, man ser omkring de 19 sekunder? :D

Skriv et svar

