QUESTIONS

Well, I stiller en masse spørgsmål og jeg er dårlig til at svare på dem . Jeg tror det er dovenskab, men NU har jeg fundet en løsning . Jeg har da oprettet sådan en smart formspring hvor I kan stille lige det spørgsmål i vil . Jeg har added den ude i followboksen, nederst og så skal i bare trykke der hvor i kommer videre til en formular hvor i kan skrive jeres spørgsmål . for en god ordens skyld ligger jeg også lige et link her . Altså sådan så det er lidt nememre for jer! Find min Formspring HER!

Og forresten! Så ved jeg godt at fonten ikke er den samme på det logo, men jeg arbejder lige på at finde ud af hvad min font hedder .. og sidst men ikke mindst er vinderen af Forrest & Bob konkurrencen fundet efter nogle tekniske problemer, og jeg annoncere vinderen lige så snart den er bekræftet!

You guys been asking a lot of Q’s lately and i am really bad at answering them so here’s the solution! A Formspring . Find it HERE or in the sidebar!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

