HYBRIA

Jeg har sværmet om Admire-bassen fra Acne før, men ja . Nu dukkede Hybria også op for ikke så længe siden og jeg må indrømme at den også har fundet vej ind i mit hjerte . Jeg tror især at det er den med ruskind der gør udslaget . Som i ved så syntes jeg ikke kun at wedges og stiletter er fantastiske når kvinder har dem på, nej jeg syntes også de er kunst og disse må høre under den kategori! Simple, men alligevel med tilpas nok detalje til at give dem en touch af designfinesse der næsten skriger skandinavien . Og så koster de heller ikke så meget som Admire-bassen .

Acne Hybria – Ca. 3200 kr

Btw, er det ikke totalt gode minder med det her billede? Det er længe siden jeg har postet et der så sådan ud!

I’ve been loving the Admire from Acne before and I’ve also posted it way back when, but recently Acne posted Hybria to their webshop and I am already now in L O V E with it . I think it’s the suede . As some of you might know stilettos and wedges are considered art in my world, and these most certainly apply to that, with the nice design touches that really makes it scream Scandinavia .. And hey, best thing is that they don’t even cost as much as the Admires!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “HYBRIA

  1. Er de ikke lidt klodset?? De ser fint nok ud på billeder men jeg kan bare ik se mig selv at gå i det! Tror den eneste Acne sko jeg har været vild med er dem her; http://vielskersko.wordpress.com/2010/08/24/acne-to-be-or-not-to-be/
    Jeg må på noget Acne-terapi tror jeg ;0)

  2. Har set dem i en lille boutique i KBH, de er bare så dejlige!

Skriv et svar

