NEW LOVE

Er endt med at blive ret vild med Line&Jo’s designs, ret meget ligesom alle andre, ja, men jeg kan simpelthen ikke lade være . Da jeg kom forbi deres stand på Gallery, så jeg f.eks. denne style fra deres nyeste kollektion, og jeg må sige, at jeg har været rigtigt vild med deres meget rå ting, men denne her lidt mere romantiske style er også lige i skabet for mit vedkommende!

I am, as many others a huge fan of Line & Jo, and i especially like the more raw and edgy things they’ve done, but i also like these romantic pieces in their newest collection . So cool and raw but still girly! What’s not to love?

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “NEW LOVE

  1. Er en sammenhængende ørering? :)

Skriv et svar

