ONE MORE FROM PARIS

Jeg faldt lige over det her billede imens jeg gik igennem billeder og hvilke jeg skulle poste her fra Paris, for seriously, der er så mange at det er OOC .. Well, jeg sidder og har ENDELIG fundet WiFi, er i klar over hvor svært det er at leve uden at tjekke twitter og mail nå man har lyst? Ja det er så åbenbart ret svært fandt jeg ud af! Og så drikker jeg en af de der Karl Lagerfeld Cola Lights . Ja jeg kunne altså ikke lade være .

Going through pics from Paris i found this one taken the second i finally found WiFi, ‘cus seriously it’s so hard not to be able to check twitter and mail the time . Well yeah, finally found a hotspot, and then we decided to chill while having a coke . Oh and btw, I am gonna come with a post about Paris soon, but there’s seriously a billion pics!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “ONE MORE FROM PARIS

  1. Mia

    hvor er det muligt at købe sådan en lækker lille sag?

  2. Kan man ikke købe dem i Lafayette?
    – Og har du egenligt udgivet vinderne af forest and bob konkurrencen mikkel?:)
    /Cecilie

  3. Jeg købte min i Paris, Jeg er faktisk ikke sikker på om det var i Lafayette, men man kunne få dem sådan lidt rundt omkring!

    Vinderen er fundet, men ikke annonceret endnu :)

  4. Mia

    øv for at bo i det mørke jylland…. det er ikke fair

Skriv et svar

