NEW KID ON THE BLOG

I modeugen var jeg også et smut forbi Gallery-messen hvor jeg rendte ind i de søde Mads og Thomas bag mærket A Question Of, hvilket i jo nok efterhånenden er lidt bekendt med, og de viste mig jo selvfølgelig glædeligt de nye styles der snart rammer webshoppen, jeg var især vild med den her, med printet “New Kid on The Blog” og den skal jeg helt klart have fat i når den engang kommer ud .

Og den kommer selvfølgelig også i tee’s!

I not only watched shows at Copenhagen Fashion Week, I also went to the Gallery fashion fair, where i ran into Thomas and Mads from the Danish brand A Question Of . They showed me some new styles, amongst others this cool tee called “New Kid on The Blog”, which is seriously on my wishlist . The print is so cooooool .

6 kommentarer

Filed under Copenhagen Fashion Week, fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “NEW KID ON THE BLOG

  1. åh, den er cool!

  2. Ej hvor er den fed!

  3. Mia

    ved du ca hvornår de kommer på?

  4. Den er fandme sej, den tror jeg også jeg skal have fat i :) Når der kommer et udgivningstidspunkt så må du gerne skrive det på bloggen :)

  5. Hvor er den fed! (:

  6. DEN ER DA BARE ÜBER NICE!!!

Skriv et svar

