SZHIRLEY’S SHOES

Jeg stødte på Szhirley flere gange under modeugen og den ene af dagene hade hun disse fantastiske blå mokkasin-agtige sko på . I ved hvor meget en sucker for sko jeg er så, ja . Dem kunne jeg jo ikke lade være med at falde for!

Hvor de er fra kan jeg faktisk ikke huske det! Jeg håbede faktisk lidt på at en af jer vidste det .

I met Szhirley a couple of times during Fashion Week, and one of the days she was wearing these beautiful blue moccasin’s . Being a shoe-lover i founf it hard not to snapshot them and fall in love them, and i of course did . I seriously don’t remember where they’re from but i i also kinda hoped that one of you guys did?

9 kommentarer

Filed under Copenhagen Fashion Week

9 responses to “SZHIRLEY’S SHOES

  1. lis

    HAHAHAHHA hun har grimme ben! men fede sko (: Ja, jeg hater på hende….

  2. C

    de er da fra Mulberry :)

  3. Hun er altid så super tjekket! Hvis du finder dem i camel-farvet, så er jeg på! ;-D

    Hugs from
    A Shopaholic is loose

    http://ashopaholicisloose.blogspot.com

    “Drop by anytime!”

  4. Hanne

    De er faktisk fra Mulberry og ja – de er fantastiske! Fåes også i en orangegylden…

  5. De er fra Mulberry :)

  6. Skoene er fra Mulberry.

  7. Rasmus Stjernholm

    Kan så bekræfte, at det er MULBERRY-sko fra S/S10 og de kostede ca. 4000 kr.

    Min veninde og jeg var nede og købe dem på udsalg for et stykke tid siden. Dog var det de gyldne ;-)

  8. Lækkert farve! Me love! :0)

  9. Tak for hjælpen allesammen! Og bare lige for at få det på rene, så er Szhirley’s ben ikke så grimt som det ser, billedet er vidst bare taget lidt fra en akavet vinkel!

Skriv et svar

